I I II DZIEŃ OBOZU

W niedziele rozpoczęliśmy główny etap przygotowań do długiego i ciężkiego sezonu. Zameldowaliśmy się w Hotelu Gold w Dębicy na tygodniowym zgrupowaniu.

Po podróży ulokowaliśmy się w pokojach, następnie zjedliśmy obiad i po krótkim odpoczynku zaczęliśmy I trening obozowy. Niestety pogoda nie była dla nas łaskawa i całe zajęcia padał rzęsisty deszcz i wiał silny wiatr. Po treningu kąpiel, kolacja a potem trenerzy przedstawili zawodnikom plan obozu. Następnie czas wolny i o 22.30 wszyscy zameldowali się w swoich pokojach.

II dzień obozu zaczął się od pobudki którą przeprowadzili dyżurni o godzinie 8. Następnie śniadanie a o godzinie 10.30 jedna grupa wyszła na ciężki trening a II na sparing z Advit Wiąząwna. Po niezłym meczu wygrywamy 10-2 a łupem bramkowym dzielą się - Marcel Czyż 4, Adrian Grudzień 3, Maciek Wicik, Franek Kopyt i Olek Kwiatkowski.

O godzinie 13.00 mieliśmy obiad, następnie odprawa i przygotowanie do po południowego sparingu z Perłą Złotokłos. W tym czasie grupa która rano grała odbyła bardzo intensywne zajęcia.

Mecz z Perłą zaczął się od minuty ciszy, zawyły syreny i chłopcz uczcili pamięć Powstańców. Mecz  przebiegał pod dyktando Broniarzy. To my lepiej operowaliśmy piłką, stwarzaliśmy sytuację. Niestety po raz nie wiadomo który zawiodła nas skuteczność. Zremisowaliśmy ten mecz 2-2 po golach Igora Fitucha i Bartka Wójcika, a straciliśmy bramki po fatalnych, indywidualnych błędach w obronie.

Następnie kolacja, czas wolny, oglądanie telewizji.

Jutro czeka chłopaków dwa intensywne treningu a wieczorem wyjścia do aquaparku. Kolejny sparing Broń zagra w środę o godzinie 10.30 ze Stalą Mielec.